Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 24 september 2010

Man ska inte ropa hej

Erkänner att jag är cola sugen. Tycker de finns överallt och att ALLA går omkring och dricker det men ändå.... inte så väldigt sugen annars, när jag inte ser det.
Och 24-packet som min make så passande köpte hem precis samma kväll som jag bestämt mig för att ha läskfri vecka, det står där alldeles oöppnat fortfarande :-)
I morgon har det gått en vecka!
Klarar jag en vecka till? Fick höra av Linda att det tar 20 dagar att få någonting till en vana. Så jag antar att även att ta bort en ovana är en ny vana...eller hur menade jag nu..?

Härlig lämning på dagis i morse. Dottern tyckte det var roligt att få lämnas på andra avdelningen (eftersom det var FEM män som skulle sätta upp EN skärm på väggen inne på hennes avdelning).
Och så stod 4 fröknar av 6 precis innanför dörren och tog emot henne så hon kände sig nog välkommen haha.

Sonen och jag gick hem och slappade ihop ett tag och sen bar de av till Skärholmen för inköp av minneskortläsare och därefter for vi till Öppna Förskolan.
Lagom med barn och vuxna där för att vara där med lilla sonen och så var ju min vännina där med sina två sötnosar. Sonen såg verkligen ut att ligga och lyssna under sångstunden...eller så var det spindeln som hänger i taket som var intressant.

Hämtningen av dottern gick lika bra som lämningen. Glad och på superhumör och så träffade vi grannarna med barn (dagiskompisar till dottern) som skulle vara ute så vi stod och babblade en stund.

Nu sitter vi och väntar på maken som skulle komma hem tidigt idag, han jobbar rumpan av sig den karln!

2 kommentarer:

Familjen Korb sa...

Vill du hjälpa mej klaga får du gärna maila: elskapskonst@bodenco.se

Kram

Maria sa...

En månad har jag hört att det tar. Keep going! Läsk är inte alls bra för kroppen! Läste nånstans att om man dricker en läsk om dagen så kan man räkna med att gå upp 15 lbs (runt 7-8 kg). Nej tack!

Sv: Haha! Vad rolig du är! Skrika på bussen så där!Men vad fräckt av främmande folk att tafsa på en! Ser inte fram emot det. Tror jag kommer att skaffa en tröja där det står "Don´t touch" eller nåt. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig