Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 29 november 2014

Inlägg 4 om veckan som varit - Kort vecka!

Den här veckan har rusat iväg!

Massor att göra på jobbet eftersom två arbetsdagar skulle försvinna då jag skulle vara ledig för den här långweekenden i London som jag är på just nu.

Det har varit lite struligt med vissa saker/personer så det har inte varit de mest stressfria dagarna precis men jag lyckades ändå ta hotande konflikter och vända dem i rätt riktning på ett lugnt sätt. Känns så skönt när man känner att man gör ett bra jobb! Det gör att man kan segla över stressen på ett helt annat sätt än när man bara känner att allt är KAOS utanför ens egen möjlighet till ordning om man säger så.

Onsdagens arbetsdag slutade dock med att jag kände att jag hade koll på läget och att de klarade sig utan mig ett tag.
Klart de gör på sätt och vis men ibland är det svårt att lägga stressen över det som inte blir gjort medan man är borta åt sidan och vänta med att stressa tills man kommer tillbaka på tisdag.



0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig