Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 6 april 2014

Slutkörd och supernöjd.




Röd, trött och svettig! Och nöjd!

30 minuter kondition (crosstrainer/cykel) och sen supersets med 4 olika övningar i 20 min (mage, rumpa, armar/axlar, bröst). Det blev en riktig genomkörare och jag tyckte det kändes som om jag skulle behöva en kalldusch för att sluta svettas....

Efter gymmet kom jag hem lagom för läggning av barn och nu tänkte jag mig en dusch och sedan lägger jag mig i ett härligt bad med en god bok. Känner mig väldigt värd det.

1 kommentarer:

JaanaM. sa...

Bra kämpat idag. Du är värd badet och en bra bok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig