Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 21 april 2014

Helhärlig dag!

Sovmorgon(ish), frukost i lugn och ro(ish), en joggingtur till gymmet och ca 45 minuter armar/rygg och sedan efter lunch så åkte jag och barnen till närmaste köpcentrum där vi handlade den efterlängtade juicen, ett par byxor till sonen (han växer som ogräs just nu) och en klänning till dottern. Dessutom hittade jag ett leopardmönstrat linne som både jag och dottern föll för (det var dock till mig) som bara kostade 49,50.

När jag betalade dotterns klänning och mitt linne så fick jag ett presentkort på 50:- från affären. Bra deal tycker jag, att man handlar för 148,50 och får 50:- att handla för en annan gång! Tack H&M!

Barnen försökte övertyga mig att vi skulle gå på bio men det fanns inte en chans att jag skulle slösa bort någon timme med att sitta i en dragig, sval, biosalong när det vi hade så fint väder. Det kan man spara för blötare/kallare dagar tycker jag.
Så vi åkte hem och har sedan varit ute och cyklat, målat naglarna och umgåtts alla 3 i flera timmar.

Bra avslut på en härligt påskhelg!


Killen som luktat på ett antal maskrosor idag…
han var ännu gulare under näsan tidigare :-)

Superbra nagellacksremover från Apolosophy
och jättebra nagellack från Nouba.

Dottern sjunger sina favoritlåtar i kvällsolen. Lagom underhållning.


3 kommentarer:

Fröken M sa...

Den här helgen har verkligen tankat kroppen med ENERGI !! :)
Och när solen skiner vill man ju bara vara ute !
Kram

Madde / Livet som mamma och lärare sa...

Kul med nytt :D .

Svarar här, nej alltså det är inte bestämt med Believe ännu men jag tror inte den får fler säsonger personligen tack vare dåliga tittarsiffror :/. Men jag hoppas verkligen att det inte är så för jag är fast i serien :).

♥ Sojka ♥ sa...

Kul att du är med! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig