Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 15 november 2013

Känner mig smått onormal.

Klockan är bara halv 9 men nu tänker jag försöka sova!
Sonen vaknade ca 10 i 5 i morse och behövde gå på toaletten. När han var klar så passade jag på att kissa jag med och sedan var det helt kört att få honom att gå och lägga sig igen.
Det spelade ingen roll att jag försökte locka med en timmes sömn till. Han var pigg!

På med kläder och full rulle (förutom en liten stunds mys med pappa därimellan) hela morgonen.
Han ville lyssna på "Babblarna"och det slutade med att han hoppdansade i sin systers säng med låten på repeat (höll på att skriva retweet där....lite twitterskadad kanske...).

Jag trodde han skulle vara jättetrött och grinig här på kvällen men det blev en lugn och mysig fredagskväll.

Nyss kom han och bad om att få gå och lägga sig. Självklart fick han det och det dröjde typ 2 sekunder från att han lagt huvudet på kudden tills han sov. Enkel och bra läggning det där! Men jag föredrar att få sova ett tag extra på morgonen....

I morgon skall jag på Loppi´s julevent (ja, lite tidigt med julevent kanske...) det ska bli kul!

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig