Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 27 november 2013

Hur ska jag orka?

Redan när jag var och tränade igår kväll kände jag mig rätt seg. Klarade det jag förutsatt mig att göra under den timme som jag tränar men sedan somnade jag väldigt gott efter duschen.

I morse var det nästan så jag snoozade men jag segade mig upp och kom igång rätt bra.... Tills jag satt på tunnelbanan och kände att jag nästan somnade med näsan i Metrotidningen som jag läste.

I kväll är det dags för after work.....
Är jag den som kommer sitta där och gäspa tro....?

1 kommentarer:

Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★ sa...

Såna dagar är tuffa, jag har varit sjuk i flera dagar så känt mig precis så där :(.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig