Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 14 oktober 2013

Framtida äventyr att se fram emot.

Under sensommaren och tidiga hösten så har det varit ett par roliga event och nu har jag även ett roligt event att se fram emot till våren!

Jag har blivit en av VIP-bloggarna som är inbjudna till Krakel & Spektakel, mässan för hela familjen. Den äger rum i Halmstad helgen 26-27 april så har du vägarna förbi, bor i närheten eller helt enkelt VILL ha vägarna förbi så tycker jag att du skall kika in på deras websida och följa det som händer på deras Facebooksida.

De har även ordnat förmånliga hotellpriser på Scandic Hallandia för dem som kommer längre bort ifrån än att de vill åka hem igen. På kvällen alltså....hem vill man ju alltid haha.
Kika in på Krakel & Spektakels websida för instruktioner.

Det ska bli spännande att se vad Meekatt & Co har kokat ihop för tok!
En sak är säker, det ska bli väldigt kul att träffa Tommytott alldeles live iallafall. Skönare karl får man leta efter i bloggvärlden.
Underbara Sojka får jag träffa igen också! Och Fnulan och Popprinssessan och och och andra härliga bloggare plus en massa "nya ansikten".

Detta i kombination med alla de utställare och händelser som kommer äga rum under den helgen gör att det ska bli så kul att fara dit!


Här möts föräldrar, blivande föräldrar, professionella och kunniga branschrepresentanter, nya entreprenörer och naturligtvis - en massa barn!
En perfekt mix av kunskap, shopping, nyheter och underhållning.

1 kommentarer:

Josephine-mamma till E & N sa...

Tack :-) vilket roligt event du ska till, lite avis är jag allt ;-) kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig