Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 5 maj 2013

Jag hör hur det blåser men det når inte mig.

Sitter på framsidan i strålande, varmt solsken och njuuuter!
Barnen härjar på gården utanför och livet leker.
(Fötterna gör dock fortfarande ont efter gårdagen men mer om det sen.)
Här i solen sitter jag och läser Dean Koontzs "77 Shadow Street" som verkar helt i klass med serien "666 Park Avenue" som jag tyckte var jättebra men som lades ner efter halva första säsongen ungefär. Fattar inte varför! Inte kommer den visas här i Sverige heller eftersom man knappast köper in en halv säsong.
Jag hoppas de väljer att ge ut hela säsongen på DVD sen.


Igår då? Då var jag med bokklubbstjejerna på en dagskryssning och vi babblade, drack vin och drinkar och kom hem på kvällen med ungefär samma energi som om vi varit borta och festat länge.
Att åka iväg en dag med mycket gå och stå (även om vi såklart satt mycket också) med relativt nya skor som man i princip bara gått till och från jobbet med kanske inte var det smartaste draget. Men, ska man vara fin får man lida pin och så var det med det!

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig