Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 22 mars 2013

En dag ägnad åt bloggen.

Idag har jag tagit ledigt från jobbet för lite egentid. Jag skall gå på eventet Kids Fashion som Loppi.se anordnar och där få se lite nytt från många härliga märken och även träffa några av de härliga människor som jag har lärt känna genom bloggen.

Det har varit en härlig förmiddag också. Vi tog det lugnt i morse, barnen och jag, kom lite senare till förskolan och alla var bara lugna och goa. Så skulle man ha det varje dag men då skulle jag antingen behöva gå ner i arbetstid alternativt gå upp ännu tidigare på morgonen...

När jag lämnat dem kom jag hem igen, åt frukost och städade sedan huset. Skönt att kunna göra det när ingen annan är hemma. Inga som slänger ut alla leksakerna över golvet igen när man precis plockat upp dem eller precis ska dammsuga...

Så! Rent och fint hemma och en härlig egen eftermiddag med hobbyn känns som en underbar inledning på helgen!

1 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Jag hoppas ni hade en toppen dag :) Jag visste inte ens att det var Loppievent fören för några dagar sen :( Kram vännen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig