Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 23 mars 2013

Äntligen biobesök.

För ett tag sedan fick jag två fribiljetter till filmen "Cloud Atlas" från Noble Entertainment, eftersom dagarna går och jag bland annat varit väldigt förkyld och dessutom bortrest till London så blev det helt plötsligt bråttom att boka in ett biobesök innan fribiljetterna gick ut.

Så i morgon, sista dagen som biljetterna gällde, så har jag ordnat biljetter till mig och Linda så vi får lite tid tillsammans.

Lite mat och snack först och sedan film. Den är tydligen 2,53 lång så efter filmen blir det dessvärre att åka direkt hem så man orkar upp i morgon bitti.

Jag har länge varit nyfiken på den här filmen. Jag har en vag aning om vad den skall handla om och har med flit hållit mig undan från eventuella recensioner för att inte "förstöra" mitt eget intryck så att säga. Jag tror att jag helst vill se den på bio så jag är glad att jag hinner med att göra det, DVD kommer ut den 26 juni.

Nästa film jag vill se är "The Host" men jag vet inte... 

Jag älskade den boken när jag läste den, på engelska, när den kom ut i USA så jag är rädd att bli besviken.
Den har premiär den 27 mars så jag har ju tid på mig att se den i vår.

Jag har inte alls varit förtjust i Twilight-serien som skrevs av samma författarinna men "The Host" är någonting helt annat så om man inte gillade vampyrerna så ska man definitivt ändå ge denna film en chans. Säger jag åtminstonde innan jag sett den.






1 kommentarer:

Linda w L2K sa...

Jag har ingen aning om vad vi kommer se imorn. Men nice ska det bli!
Jag bara måste se the host. Älskade boken.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig