Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 12 oktober 2012

Nu kan jag äntligen slänga de gamla.

Jag har gått i mina gympaskor ett tag trots att jag egentligen tyckt att de inte varit riktigt ordentliga skor för årstiden... För några veckor sedan köpte jag äntligen ett par stövlar att ha på mig om jag är ute med barnen när det är vått/regnigt ute men det som jag verkligen haft behov av var ett par höstskor.

Anledningen till att jag gått i gympaskorna var för att de höstskor jag hade förra året egentligen var en aning slitna för att användas ett år till men jag har såååå svårt att hitta just höstskor som sitter bra och som jag tycker är snygga.

Därför blev jag så glad när jag plötsligt fick syn på dessa skor. På Åhléns av alla ställen. Ja, ni anar att jag inte alls var ute efter skor när jag var där.
Men de föll mig i smaken direkt och satt som en smäck, så jag köpte dem.
Nu ska jag bara ta de gamla, slitna, nedgångna höstskorna och slänga dem dit pepparn växer.
Bye, bye bruna, gamla höstskor. Hello nya svarta höstskor!

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig