Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 14 september 2012

Go & gla' & rosa hår - och sen...

I morse var det en bra morgon! Allt gick smidigt och vi hann till och med att få oss lite rosa hår, barnen och jag.



Efter att jag landat på jobbet och hunnit jobba runt en timme så ringer barnens dagis.
Dottern hade klagat på magont och sedan blivit kritvit i ansiktet.
Sedan var magsjuka ett faktum.

Hela förra och denna veckan är det barn på sonens avdelning som varit hemma med magsjuka men det har inte drabbat honom.
Ingen på dotterns avdelning har varit sjuk den här veckan men det är tydligen ändå hon som drabbas först.

Hon har inte kräkts något mer men klagar på magont och var helt hängig innan hon slocknade i min famn.
Stackars liten!




1 kommentarer:

Michaela Lejonberg sa...

Magsjuka urk! Blä!! Hoppas ni andra klarar er! Det är bland de värsta som finns att få!

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig