Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 24 september 2012

En natt och en dag.

Så där ja, första natten i nya boet och första dagen på nya förskolan avklarade och det gick jättebra.

Däremot är jag så trött på det här flyttandet nu. Trött och grinig.
För nu börjar istället, för packning och överflytt, det eviga letandet efter saker...
Tror att det kommer bli sena kvällar sen här veckan då jag verkligen vill plocka upp så mycket som möjligt av allt som fortfarande är nedpackat.

Få i ordning köket och kläderna samt barnens sovrum känns mest pressat.
Nåja, snart är vi klara med allt, det som vi felanmält har blivit fixat och vi kan återgå till att komma in i vardagen i vårt nya hem.

Tänk vad härligt ändå att vi nu bor i vårt lilla radhus med vår lilla uteplats!


0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig