Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 4 augusti 2012

Semesterns första dagar på Åland

Vilda hallon och smultron, vilda får som lyckas smita ut och går runt vid stugan och betar, vilda barn som lever rövare och sedan sover bättre än vanligt, lugn och go, mamma som njuter.

Ungefär så har vi haft det på Åland där vi varit i veckan som varit.
Vi hyrde en stuga i Sund som var väldigt fin. Stor, ren, fräsch med underbara omgivningar.
Det bodde 2 norsk/svenska flickor i en stuga i närheten som barnen (främst dottern) umgicks med.

Vi skrattade lite, maken och jag, åt att dottern först är så blyg då hon efter att ha tagit kontakt kan vara en sådan som styr leken.
Det spelar inte ens någon roll att flickorna i detta fall säkert var 2-4 år äldre än vad dottern är.

Vi trodde nästan inte att vi skulle "orka" med hela veckan men veckan har gått fort och det har varit så mysigt!

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig