Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 31 augusti 2012

Nycklarna i handen!

På väg hem från jobbet idag så fick jag möjligheten att hoppa av tunnelbanan ett par stationer innan hemstationen för att få nycklarna till nya lägenheten/radhuset!

Det känns speciellt måste jag säga. Vi kan alltså redan i helgen, om vi orkar, åka dit med ett första lass. Vi har ju massor av kartonger packade redan så det vore ju skönt att "bli av" med några så vi kan fylla på med nya.

Egentligen har hyresvärden som policy att man ska få tillgång till lägenheten den första vardagen i månaden så det var kul att tidigare hyresgästen kände sig klar redan.

Nu har jag nycklarna i fickan och det hela känns om möjligt ännu verkligare!




1 kommentarer:

Ötjejen sa...

Åh, vad underbart! Stort grattis vännen! Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig