Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 18 augusti 2012

Dagen efter.

Det var så skönt att somna igår kväll med vetskapen att man skulle få sova ostört hela natten.
Att man sedan ändå vaknar cirka 5.30 för att man är kissnödig och sedan vakna igen vid 7 av att man behöver "göra nr 2". Det kändes ju lagom roande men å andra sidan kunde jag gå och lägga mig igen och inte kliva upp förrän strax innan 10!

Sedan åt jag frukost i lugn och ro med min svärmor. Inga barn som snor ens mackor, kladdar med sina egna eller ropar "Jag har kiiiissat och baaaaajsat" från toaletten precis när man ska ta sig en tugga av sin frukost.

Ganska avslappnande faktiskt.
Men ändå längtade jag efter barnen för det är ju ändå så att när man väl är vaken på morgonen så ÄR det mysigt att gosa med barnen.....

Nu har alla samlats hos en av svägerskorna och det är mysigt att ha sin son tätt intill babblandes om gud vet vad.




0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig