Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 24 augusti 2012

Bonti och BabyBjörn (sponsrat)


Förra våren, försommaren kanske man kan säga, så fotograferades båda mina barn inför en då kommande kampanj från BabyBjörn. I samband med det så fick jag se mycket nya produkter som jag inte fick berätta något om eller visa bilder på från fotograferingen.
Det var matstolar, pottor, bärselar, barnsitsar och ”äta-mat saker” bland annat och allt var så snyggt så jag ångrar att jag inte satsade lite pengar för att köpa mig några av grejerna när de sedan kom ut i handeln.
Hos Bonti kan man köpa mycket av dessa BabyBjörn barntillbehör och en HEL DEL annat från alla möjliga märken.
Nu kom ju inget av mina barn med i kampanjen då det var andra barn som var lite mer villiga att fotograferas (sonen, då strax under året) och som inte blev jättearga på fotografen och den vuxna som skulle vara med i samma fotoupplägg (dottern, ca 2 år, kastade en tandborste på fotografen när hon insåg att hon inte skulle vara själv framför kameran utan väntades agera med en vuxen ”förälder” haha)
Vill ni läsa mer om dessa äventyr (casting och fotograferingstillfällen) kan ni söka på Babybjörn här till höger i bloggen.

Överhuvudtaget så var det roligt att vara med i fotograferingen för ett sådant välrenommerat företag som BabyBjörn är. Jag gillar deras produkter och design. De har ändå haft 50 år på sig att verkligen lyssna på föräldrar och forskare för att förenkla vardagen för så många som möjligt.
Sen vet jag ju att vissa inte är förtjusta i deras bärselar men då får man väl helt enkelt välja bort dem och glädjas över resten av produkterna de saluför
J
 
Detta är dottern, när hon var runt året gammal, i den BabyBjörn bärsele som vi ärvt och använt till båda våra barn.
Ni kan ju tänka er hur roligt det såg ut på fotograferingen av de nya bärselarna när jag kom dit bärandes på sonen i denna gamla bärsele!
 
Detta inlägg är sponsrat via Blogvertiser.

3 kommentarer:

Ewa (mamma till 6 döttrar) sa...

Jag gillar oxå Baby Björn. Det känns redigt på nåt sätt :)

Kram

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Det är inte helt enkelt som liten att vara framför kameran :P

Julia sa...

Nu får man ju ta med barn under 7 år när dom är i vuxet sällskap på Modig, man känner ju sitt barn bäst och vet vad dom vågar se.

Men klart att du hade kunnat ta med någon annans barn, en kompis till mig tog med sin dotter och hennes kompis :)
Nästa gång :)

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig