Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 19 juli 2012

Dessa sniglar!

Denna sommar har gått i sniglarnas tecken känns det som. Antar att det har med det myckna regnandet att göra för vi har till och med haft sniglar på besök på balkongen för första gången sedan vi flyttade hit, vad jag kan minnas.
Vi bor visserligen på bottenvåningen men det är ändå ca 2 meter skrovlig vägg upp till balkongen och sedan själva balkongräcket.

Så fort vi är ute skall det letas/räknas sniglar. Båda barnen är lika "besatta".

På eftermiddagen idag var vi på gården bredvid våran och detta var tydligen vad de kunde "skrapa ihop".




3 kommentarer:

LILITH - Mamma med Borderline sa...

Jag har nog inte ens sett tvåsiffrigt antal sniglar. Verkar som alla ser sniglar utom jag.

LyckligaPraliner sa...

Blev ändå lättad när jag såg att det var normalare sniglar ni hade på balkongen och inte de där jättestora svarta som man måste klippa itu. Jag är så glad att vi är nästintill befriade från dem. Än så länge...

Trevlig sommar!

Ann-Louise

Angelica sa...

Man minns ju själv hur det det var med sniglar, gräshoppor och u name it.. allt var kul :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig