Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 20 juni 2012

Tada!

Här kommer de två vinnarna som jag har haft ett sådant dåligt samvete över.
Sen ska jag sova igen. Orkar inte vara vaken med den här onda halsen, så är det.

Rätta svaret var 122.
20 ml i en tub, totalt 4 tuber som jag tävlade ut, 98 kronor kostar en tub med BrilliantSmiles Whitening boost toothpaste i deras webshop.

Vinnare 1 är Carin med följande listiga historia:
Mitt tandminne är från när jag var liten och hade en lös mjölktand. Jag tordes inte gå och lägga mig eftersom jag var rädd att tappa tanden på natten och få den i halsen. Kände mig modig och ville att mamma skulle hjälpa mig att rycka ut den men inte vågade hon det. Lösningen blev att jag gillrade en "fälla" åt henne, jag gick in på toaletten och knöt en tråd runt tanden och sedan i dörrhandtaget. Sen ropade jag "Mamma kom papperet är slut" mamma kom ilande och slet upp dörren precis som jag trodde hon skulle göra och ut flög tanden. Blodet sprutade och mamma fick nog en liten chock men jag var bara glad att den lösa tanden var borta.

Vinnare 2 är Hanna med följande läbbiga historia:
 Haha, jag har flera tandhistorier. Men en som handlar om min kusin är extrem. Hon hade som liten stört sig på att hennes ena tand som var lös aldrig ramlade ut. Så en morgon hörde min moster ett vrål nerifrån köket. Då har min kusin ställt sig med kökssaxen och klippt bort tanden. Måste jag säga att det var blod överallt sedan? Kusinen var dock glad efter några minuter - tanden var ju borta! Haha, jag älskar verkligen den här!
Jag kommer maila er innan jag somnar, haha, och så får ni återkomma med era adresser så jag kan skicka er vinst så snart som möjligt.

Keep Smiling!

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig