Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 10 juni 2012

Äntligen!

Nu har vi äntligen städat bort förra årets blomjord och sopat balkongen så att vi kan köpa blommor och göra det fint på balkongen!
Det är ju sannerligen på tiden kan man tycka men det har inte riktigt varit prioriterat den här våren.

Idag blir det dock ett besök på närmsta plantage, Rusta och en sväng till IKEA också kanske.
Fast det vi ska köpa på IKEA är ju inte till balkongen förstås.

Det är så skönt att kunna sätta sig därute en varm sommarkväll med en bok när barnen somnat när det är fixat och blommor överallt.
Nej, nu får vi ge oss av, jag känner inspiration!

3 kommentarer:

LILITH - Mamma med Borderline sa...

Ja jag ska också ta och fixa i ordning balkongen så fort lillebror kan komma över och hjälpa mig bära bort några tunga saker som står där. En bok, en balkong och en varm sommarkväll är en underbar kombination.

Sara, mamma till tre små troll sa...

Jag önskar vi hade lite blommor med, vi har ju till och med trädgård! Men icke då, hoss oss växer ogräs och inget annat för det är det enda som överlever hos mig :/

Marie-Louise sa...

Jag måste också fixa på balkongen typ idag för vi har också "glömt" det i år... Jag som brukar vara så snabb att fixa balkongen är lite förvånad på mig själv, vad hände liksom. Kram vännen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig