Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 5 maj 2012

Tänker inte resa mig mer!

Är på besök hos svärmor.
Bestämde oss för att sova över här då barnen knappt klarar att hålla sig vakna hela vägen hem om man försöker sig på det.

Att bära en sovande snart 4-åring samtidigt som man rattar en vagn med en sovande snart 2-åring i... nej det går fetbort om man uttrycker det så.
Maken är nämligen på konferens i Italien och är man gräsänka utan körkort, ja då sover man helt enkelt kvar hos sin svärmor.

Båda barnen sover här bredvid mig nu men jag ORKAR inte resa mig. Tänker inte försöka heller.
Eller jo, attans! Jag behöver ju gå på toa en sista gång.
Men sen lägger jag mig och sover tidigt för en gångs skull!

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig