Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 22 maj 2012

Börja sommaren med ett vitare leende!

För ett år sedan provade jag på Brilliant Smiles tandkräm och den använder jag fortfarande! Den är riktigt dryg för man behöver ingen stor klick på tandborsten och den gör ett riktigt bra jobb tycker jag. Jag hade även äran att tävla ut ett par tuber till mina läsare.

Nu har jag fått möjlighet att prova den nya produkten BrilliantSmile Whitening Boost toothpaste. Det är en intensivkur för snabb borttagning av ytliga missfärgningar och beläggningar. Helt utan skadlig slipverkan! Whitening Boost löser upp med hjälp av aktiva ingredienser istället.
Man använder den 2 veckor i sträck morgon och kväll och sedan använder man den "vanliga" BrilliantSmile whitening+ toothpaste som underhåll.
Köper den kan ni göra på BrilliantSmile-certifierade kliniker samt i deras Webshop för 98kr.

Jag börjar prova imorgon när jag har hämtat ut paketet som ligger på "posten" och väntar och om någon dag startar jag en tävling där 2 av er kan vinna 2 tuber var så ni själv kan få brillianta leenden lagom till sommaren!



5 kommentarer:

Ewa (mamma till 6 döttrar) sa...

Den tävlingen tänker jag inte missa :)

Kram

Ewa (mamma till 6 döttrar) sa...

Den tävlingen tänker jag inte missa :)

Kram

Julia sa...

Jag tänker inte heller missa tävlingen :)

emlisch sa...

tandkrämen funkar ganska bra tycker jag =)

kul att du ska tävla ut ju!

kramis

Isacs Mamma sa...

Hej!
Du, får jag lämna en kommentar här hos dig, med ett tävlingstips?

Rikke Design:

http://isacsmamma.blogg.se/2012/may/tavling-i-samarbete-med-rikke-design.html


kram Kram !!! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig