Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 26 mars 2012

Språklig utveckling.

Det är så roligt att höra sonen säga/försöka säga nya ord så ibland låter man som en papegoja när man testar om det är något ord han kan säga eller när man vill att han ska säga om något som han helt plötsligt sagt.

Men en sak jag kan vara utan och det är när sonen ligger i sin säng och upprepar "påppulör påppulör..." och skrattar med sin syster.
Han fyller 2 år i juni....kan han vara Erik Saades minsta fan?

1 kommentarer:

Fnulan sa...

Hur söt är man inte då? LIk mamma!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig