Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 10 mars 2012

Skitbilder men skitkul!

På väg till svärmor från Mellogenrepet och jag ser fram emot att se den riktiga showen ikväll!
Visserligen blir det på tv men jag kan ju återuppleva känslan och stämningen i Globen.
Nästa år tror jag det får bli den riktiga finalen i Globen men då måste jag nog gå med Linda,
så är det bara.




Jag satt ganska nära scenen måste jag säga. Men kanske hade en plats på läktaren varit lite skönare för rygg och nacke.




Alldeles bredvid parkett E där jag satt låg green room. Men det var tomt förutom några statister som kamerorna kunde fokusera på.
Artisterna kom dock därifrån innan sina uppträdanden.




Scenen såg då liten ut mot vad den gör på tv. Men så var jag ju en liten bit ifrån också.




När låten Mystery spelades av Death by April så började jag nästan skratta högt när jag såg de två flickorna i 10-års åldern som satt strax framför mig.
Det blev en väldig kontrast mellan deras kaninöron och deras handgester!!

Om man lyssnade till publikens reaktioner under genrepet så vinner Loreen eller möjligen Danny och Molly blir god 2:a eller 3:a.

1 kommentarer:

Fnulan sa...

Hahaha ja det kan man kalla kontrast!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig