Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 10 februari 2012

Hmm, blev det ingen träning idag då?

Sitter på jobbet och väntar på alla ska bli klara för att fara iväg till en restaurang som dagens födelsedags"barn" har önskat sig att äta lunch på just idag.
Det är inget "fancy fancy" utan en vanlig restaurang med kinesisk mat som jag har förstått det.

Kul att åka iväg ett par stycken men jag blev tvungen att avboka dagens Fuegopass eftersom jag tränar 11.30-12.30. Mitt i lunchen.
Det känns väl sådär att avboka men jag känner mer för att umgås med mina arbetskamrater faktiskt.

Har lite funderingar på att gå iväg och träna på eftermiddagen och köra ett race i gymmet istället. Sådant är ju också kul.
Undrar om de har roddmaskin? det är första gången jag går på just detta gym.
Jag älskar roddmaskiner! Fråga bara min bonusson vad jag ALLTID gjorde efter uppvärmningen när vi gick på gym i USA....

3 kommentarer:

Bloggminglet sa...

Hej!
Vet inte om du känner till det stora Bloggminglet som kommer att vara den 28:e april i Sthlm? Det är för alla föräldrabloggare och alla har chans att komma, läs gärna mer på vår hemsida! Hoppas vi ses :-)

Susan sa...

Åhhh...Kina mat är ju bara så himla gott=)

Kramar

♥ Sojka ♥ sa...

Ja snacka om konditionsträning på rodden! =O

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig