Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 21 februari 2012

1+1=Kaos

Idag är jag hemma och vabbar och jag har redan nu, efter att vi varit vakna i ca 1,5 timme, konstaterat att det kommer bli en prövningarnas dag.
Båda barnen är hittills feberfria idag och sonen har hittat lite av sin spunk så han skrattar och far runt igen medans dottern är trött, grinig och fortfarande påverkad efter den höga febern hon har haft i 4 dagar.

Den kombinationen är inte att leka med när sonen vill göra samma sak som dottern men bara ägnar sin energi åt att retas med sin syster och förstöra det hon försöker pyssla med vilket resulterar i höga skrik, tjut och stora tårar från henne.

Idag är jag inte bara mamma, idag är jag även medlare av högsta rang.


1 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Åh inte en helt enkel kombination det där. Jag minns den precis, när ett av barnen är piggare än de andra och bara busar runt och retar upp de lite tröttare/sjukare syskonet... Kram vännen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig