Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 20 januari 2012

Istället för att klättra på väggarna....

....eller varandra, så gav vi oss iväg en sväng till närmasta konditori och tog oss varsin semla.
En minisemla till dottern och en vanlig till mig. Skönt när barn själva inser att de är små och vill ha den lilla semlan som de kanske orkar istället för den stora som de iallafall inte orkar mer än locket på ungefär.

Detta var bara en liten utflykt, för att testa hennes ork nu när febern gett med sig, men ändå var dottern helt slut när vi kom hem.
På gott humör men trött.

Nu blir det lite vila innan vi beger oss till dagis för att hämta sonen.


3 kommentarer:

Susan sa...

Semlor är gott....får nog också se till att äta Semla snart;)

Kramar

Mickan (Gravid v. 30) sa...

Mums med semlor! :)
Skönt att febern gett med sig.

Ja, det var futtigt. Alldeles för mycket "pudding" och för lite bär/sylt. Men gott var det iaf. :)

Trevlig kväll!

Hannele - mamma till två prinsar sa...

Svar:
JA PRECIS! DU tog mina ord ur munnen på mig..exakt är det så!
TACK för att det finns folk som kan tänka lite längre här! :D
Tack! Äntligen någon som fattar vad jag menar :D trots att jag suger på att förklara saker och ting men ändå xD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig