Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 9 januari 2012

Det är elementärt min kära läsare.

Med denna rubrik kan ni säkert lista ut vilken film jag valde att se i kväll? Den var bra! Bättre än den första tycker jag nog. Den svenska insatsen tyckte däremot kunde ha varit bättre. Fast det är väl ganska skickligt att behålla samma ansiktsuttryck under en hel film, oberoende av vilken känsla som skulle spelas. Kan vi säga. Innan filmen åt vi på Pizza Hut, jag och min bok. Pizzan smakade bra men servicen var nästan för bra. De hade väldigt lite att göra, trots att det var middagstid, vilket fick "min servitör" att cirkla runt mig som en uppmärksamhetstörstande hök. Så fort jag lyfte ögonen från boken så dök han upp. Nåja, det var faktiskt trevligt att få riktig service på en sådan typ av restaurang.

4 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Låter som en bra kväll :) Kram

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

Sv Jag vet faktiskt inte, Rasmus visste ju inte direkt att vi skulle iväg heller. Han får såna kvällar ibland då han är uppe hur sent som helst - och då blir hans kära mamma helt tokig :D

Linda aka Javamorsan sa...

:) Den vill jag också se :)

jessica sa...

Vad trevligt du måste ha haft, nu vet du hur det känns att vara kändis kanske hehe =). Hoppas du får en bra dag. kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig