Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 23 januari 2012

Brukar du gå på Bloggevent?

Sedan jag började blogga så har det blivit ett och annat bloggrelaterat event som jag gått på.
Loppi.se, Barnshopping.se, filmpremiär, vinprovningar, chokladprovningar, julbord, mammabloggkryssning och VIP-inbjudan till Underbara Barnmässan bland annat.

Nu har jag ju börjat jobba och kommer ha lite mindre tid för att springa på event men det är fasligt roligt så ett och annat kommer jag definitivt trycka in i schemat framöver också.
Därför har jag såklart skickat in en intresseanmälan inför kommande event som företaget Mgroup Pr & Event kommer att ordna.


Är du också intresserad så rekommenderar jag dig att klicka dig in till Mgroup Pr & Event och anmäl ditt intresse du också! De har planer på att ha event i andra städer än Stockholm med!

1 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Jag har aldrig vart på något bloggevent :( Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig