Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 20 december 2011

Med listan i handen gick jag bort från stranden.

Äsch tråkigt rubrik kanske men faktiskt så hade jag listan med julklappar att inhandla i handen och stället dit jag begav mig låg bort från stranden så....
Det är ta mig sjutton inte lätt att sätta en rubrik alla gånger!

Så var iallafall alla julklappar inhandlade....nästan....
Jag tänkte mig att, ikväll, slå in deklappar som köpts för att se vad som möjligtvis har glömts bort.
Jo, det är faktiskt så att det känns som om det har handlats in saker som lagts på "framtida julklappar"-stället och jag har noll koll på vad som finns där.
Oorganiserad "hemmafru"?
Äsch, jag sparar på organisationsförmågan till den 3 januari och det nya jobbet!

Två saker vet jag att jag ska köpa i morgon. Den ena vet jag inte riktigt vart jag ska kunna köpa (ska googla lite tänkte jag) och den andra vet jag precis.
Det får bli morgondagens "mission possible" tillsammans med en lunch med goa vännen.

Så, julklappsinslagning i kväll alltså.
Ska vi slå vad om hur många paket jag har kvar att slå in när antingen tejpen eller inslagningspappret tar slut?

4 kommentarer:

♥ Sojka ♥ sa...

Vad skönt att ha alla klappar inhandlade! Jag är tyvärr själv inte klar. Men svårt nu när man är kass. Men har ju lite tid kvar på mig. :)

Sara, mamma till tre små troll sa...

Sv: Oh ja han gillade dom riktigt mycket :D

britta bloggar sa...

Ojoj, jag är långt ifrån klar. Inga paket är inslagna och många är inte inhandlade än... Sista minuten som vanligt!

Andreas sa...

Hur många julklappar har du köpt? Jag ska göra klart mina inköp på torsdag tänkte jag. Har inte den blekaste om vad jag ska köpa till föräldrarna, men det kanske kommer snart.

Jodå, kunde väntat med träningen igår, men å andra sidan hade jag inte tränat på ganska länge. Så det var välbehövligt : )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig