Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 28 november 2011

Jag känner mig....lurad?

Innan sänggåendet igår följde jag snöns framfart över landet.
Statusuppdateringar och blogginläggen "haglade".
Snön i närheten av Kungsängen fick mig att vara övertygad att det skulle vara vitt ute när jag vaknade.

Jag var också övertygad att Berit skulle vara på besök när jag vaknade efter min sovmorgon.

Vad jag istället vaknade till var en lugn, grön natur.
Nu vet jag inte om jag faktiskt är lite besviken.

Över snöns frånvaro, inte så mycket över att Berit lyser med sin frånvaro.
Under natten hade mitt undermedvetna antagligen vant sig angående det faktum att det skulle vara snö ute och jag var glad för barnens skull.

Sonen kommer ju inte ihåg den snön som föll i fjol och jag ser nog fram emot att se hans reaktion.

Vart tog de vägen? Snön och Berit...



-Posted on the go

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig