Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 27 november 2011

Ibland har man tur och slipper städa!

Just som jag lagt mig igår kväll och höll på att slappna av så hör jag ett ljud från köket.
Detta minns jag och jag minns också att jag tänkte "Det är någon där." och sedan måste jag somnat för inte kan jag minnas att jag hann bli rädd över den tanken eller så.
Inte klev jag heller upp och undersökte saken såklart.

Detta var vad jag hade sett i så fall.


Chipspåsen som jag öppnade igår och sedan proppade in bakom torrvarorna (trodde jag) för att gömma för dottern hade på något vis trasslat sig ut och varit på väg att rasa i golvet.

Inser ni hur nära det varit att jag hade fått börja dagen med att städa upp en, i princip, hel chipspåses innehåll från golvet?!

Kanske ska sluta tjata på dottern om att skjuta in stolen efter sig?

3 kommentarer:

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

Hihi där hade du tur :-D .

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

Sv Jo nu börjar det bli lite nervöst. Alltså jag är inte nervös för själva förlossningen, men däremot för att jag inte ska fatta när det är dags, haha... vilka problem man har ;)

Men jag har inte vart med om nån spontanstart förut, så det känns lite ovant... jag ser ju tryggheten i igångsättning :D

Andreas sa...

Haha...akta dig, den där chipspåsen kanske är släkt med den där taland hatten i Harry Potter ; ) Be careful!

Sv: Jo, det känns ju inte så jättejuligt än. Drack lite glögg tidigare idag och det förhöjde ju känslan något. Hoppas bara det bli massor med snö...så barnen får en vit jul!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig