Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 17 november 2011

Hittills idag.

  • Vaknat alldeles för sent, för att mina väckarklockor sov för länge.
  • Funderade allvarligt på att lämna dottern hemma 3 minuter medans jag sprang med till dagis med sonen som måste vara på plats senast 9.15 eftersom de ska ut i skogen. För att därefter hämta dottern óch gå tillbaka med till dagis när hon hade vaknat ordentligt så att säga.
    Men kom såklart på att jag aldrig i livet skulle kunna lämna henne själv hemma. Hon är ju bara 3,5 år. Händer det inte henne något så kan det hända mig något och framförallt så ska hon alltid känna sig trygg.
  • Istället kastade jag på dem kläderna medans de fick i sig frukost. De verkade tycka det var en rolig lek som tur är.
  • Hem igen för att äta min egen frukost.
  • Borsta tänderna och håret.
  • Tvätta. Svart aka makens kläder, mest strumpor....han har mycket strumpor den mannen.
  • Plocka ur och i diskmaskinen.
  • Diska lite och plocka undan lite i köket.
  • Plocka undan barnens kläder från vardagsrummet. Varför samlas alltid icke-nedsmutsade-kläder i fotöljen?!
  • Se ett avsnitt av Lost Girl.
  • Prata med Linda, i 2 omgångar. Event-planering på hög nivå, eller inte....
  • Blogga
  • Läsa bloggar
  • Facebook:at.
  • Hänga tvätten. Fy så tråkigt det är att hänga strumpor...
  • Maila lite företag.
  • Söka några jobb.
Och nu ska jag klä på mig varma kläder och ge mig iväg för att hämta barnen igen.
Igår höll jag på att frysa ihjäl när vi skulle vara ute efter hämtningen..... jaja, hellre jag än dem.

2 kommentarer:

Ötjejen sa...

Ja du, det låter som en typisk vardag! ;-). Själv har jag pysslat lite.... (och allt det där andra tråkiga, tvättat, hängt tvätt, diskat, städat etc etc). Hoppas att du får en härlig eftermiddag!! Kramar fina vännen!

Erica sa...

Svarta strumpor. Maken har miljoner svarta strumpor. Vad är det med män och dessa svarta strumpor?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig