Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 23 november 2011

Det sitter någon på min axel.

När man vunnit något jättebra x 2, då smyger sig tankarna på....
Det är väl lika bra att inte tävla något på ett tag. Jag menar, jag har nog redan använt upp min tur för ett tag....

Men så smyger "speldjävulen" fram och slår sig ner på ena axeln. Vad han viskar i mitt öra?
Spela nu för sjutton, det är ju NU du har tur!
Tur att det bara är alldeles gratis Facebook- och bloggtävlingar som jag ägnar mig åt.

Ja, jag är väldigt glad idag med.

7 kommentarer:

Fröken M sa...

Klart som tusan du ska fortsätta tävla och det är bara att njuta sså länge turen håller i sig !!
Jag ser fram emot alla roliga adventskalendrar runt om på bloggarna och hoppas jag kan vinna någon liten klapp framöver :)

Vuxenmamman sa...

Ja en klart man ska tävla. Se på mig idag.
Tack för titten hos mig.

Sune...the girl sa...

Sån där kan jag också vara men oftast vänder turen så sluta medan du är på topp :)

Svar: Migrationsverket har legat där förut och nu renoverar dom lägenheter så det är därför det är tomt lite här och var :)

Ötjejen sa...

Klart du ska tävla!! Jag tuffar också på och hoppas på någon vinst som kan bli bra till julklapp!! Kram!

Kashaya sa...

Kul när man vinner och man förlorar ju inte på att delta när det är gratis.=)

Sv. Ja vi var också där igår.=)

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

Gillar också facebook tävlingar, men bloggtävlingar orkar jag sällan vara med i :-p.

Fnulan sa...

HEJA HEJA!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig