Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 26 oktober 2011

Ny dag, nya barn?

Trots att sonen vaknade kl 6 och dottern därefter blev väckt av honom medels överfall så har de varit på ovanligt bra humör hela morgonen.
Ätit frukost lugnt och fint, tittat lite på barnprogram utan att gnälla om vad de visar för något (dottern som saknar Nicke Nyfiken) och låtit mig borsta deras tänder utan problem.

När jag sedan fick sätta på dem alla kläder en i taget och väntat eller till och med hjälpt till....ja då undrar jag nästan vem som bytit ut mina barn under natten.
Men jag gillar den här versionen bättre tror jag.

Idag bär det av in mot Kungsholmen för att besöka min mamma, först ska det bara sökas lite jobb tänkte jag. Man kan ju inte bara sitta och vänta på besked efter gjorda intervjuer liksom.

God morgon önskar en ognällig mamma Martina!

4 kommentarer:

Sara, mamma till tre små troll sa...

Det kan vara så, lustigt bara att dom skrivit ner en permissionsdag på räkningen och inte alla. Ingen jag pratade med idag kunde lösa det men dom var iaf ganska överens med mig om hur räkningen borde se ut, får se hur det blir när någon som kan ordna det ringer upp mig.

LILITH - Mamma med Borderline sa...

Ja såna dagar när allt bara flyter på är underbart. Jag önskar bara att de kunde komma lite oftare.

Marie-Louise sa...

Åh sådana dagar är guld värda. Önskar dig en fortsatt fin onsdag. Kram

Linda w L2K sa...

Hmm... Så det är ditt fel att min natt/morgon var som den var?! ;o)

Nä, unnar dig en bra morgon!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig