Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 28 oktober 2011

Måste vi snacka om det här?

Minns när dottern började prata och man tyckte det var så härligt.
Ju mer hon pratade desto härligare tyckte jag att det var.
Sedan började man önska (ibland) att hon kunde prata lite mindre och lyssna lite mer.

Nu är det sonen man väntar på att han ska börja prata....
Sen kan de ju prata med varandra så jag får vila öronen.

2 kommentarer:

Sara, mamma till tre små troll sa...

Haha jag önskar redan barnen kunde prata mindre och lyssna mer och värre lär det väl bli.

Sv: riktigt gosig :) Kram

Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset sa...

Japps han är min tatuerare och han är väldigt duktig! :)
Han som gjorde min på armen med barnens namn och födelseuppgifter. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig