Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 18 oktober 2011

Ett företag kan förändras....

....mycket.
På låt oss säga 15 år så är det alltså hit snabbmatsföretaget, som blev av med en massa restauranger till McDonalds, tagit sig.



Jag började min yrkesbana på just en Clock-restaurang och fick efter ett tag erbjudande att fortsätta på McDonalds istället då Clock "drog ner på restauranger".
Och resten är historia....

2 kommentarer:

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

Oj, ja dom förändrades lite då ;)

Sv: Jo jag gick över 200, helt otroligt :) Gissa om jag är glad :D Och är du en av de som följer så har jag även dig att tacka :)

britta bloggar sa...

Nejmen är det samma? Loggan är ju likadan så det borde ju vara det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig