Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 23 oktober 2011

Dagens överdos.

Har man sett ett par avsnitt eller för all del ett par snuttar av tidigare omgång av Svenska Hollywoodfruar så vet man gott och väl vem Anna Anka är.

Idag satte jag på tv:n när dottern ville titta på Dora-filmen hon fick på UnderBARA BARN-mässan.
Efter ett tag försvann hon från tv:n så DVD-spelaren stängdes av och kvar blev jag framför den norska versionen av Let´s Dance....
Trots att de som dansade just då hade masker på sig så såg jag direkt vem den ena kvinnan var.
Suck tänkte jag, Anna Anka! Ofrivillig dos av henne fick jag alltså när jag satt där och tittade ett tag.
(Jaja, jag hade kunnat stänga av/byta kanal/blunda...)

När jag nu på eftermiddagen surfar in på Aftonbladet så ser jag hur sagda Anka än en gång har farit i taket av något som uttalats om henne. Denna gång något väldigt oskyldigt, om man jämför med vad hon själv öser ur sig. Anger management counseling anyone?

Jag måste dock säga att det är en av de andra "fruarna" som jag "gillar" mer och mer. Maria Montazami.
Hade svårt för henne i början och hennes medverkan i Ving-reklamerna på tv får mig och maken att, varje gång vi ser dem, undra om hon kommit på replikerna själv eller om de är skrivna för att driva med bilden av henne som många fått. Virrigt.
I sitt replikskifte med Anna Anka däremot tycker jag hon är klockren och saklig, se bara citatrutan i artikeln inne på aftonbladet.se

3 kommentarer:

Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset sa...

Vart ska vi ses så jag vet när jag hinner vara där? Eller här? ;)
Kram

Sara, mamma till tre små troll sa...

Det hoppas jag med, orkar verkligen inte ha det såhär. Sen är jag rädd för att det ska komma när jag är själv hemma med alla barnen med :(

Sune...the girl sa...

Jag står inte ut med Anna Anka, usch vilken människa. Maria är helt underbar och reklamerna i Ving är nog lite om hur hon är själv för hon uttalade sig ju lite hoho när hon var med i första omgången haha men jag älskar henne.

Svar: Vecka 44 är tävlingen slut. Tack tack :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig