Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 27 september 2011

Snälla fjärilar det är höst, försvinn!

Det är såklart fjärilarna i magen som rubriken syftar på. Ska på intervju nu och det känns onekligen ovant och pirrigt.

Maken och jag räknade ut att jag varit på 5 intervjuer i mitt liv.
35 år gammal ung och 10 arbetsplatser med en period om ca 3 arbetsbefriade månader då jag sökte en del arbeten (inte många ska jag erkänna eftersom jag hade 6 månader med full lön, mitt jobb utlokaliserades).

Har, på morgonen, suttit i lugn och ro och funderat på positiva och negativa sidor. Funderingar över den eventuella arbetsgivaren och läst på.

Spännande!


-Posted on the go

4 kommentarer:

Linda w L2K sa...

Klart vi håller tummar och tår!!!!

Marie-Louise sa...

Så spännande. Klart jag håller tummarna. Kram

Anonym sa...

Håller tummarna så hårt jag kan!

Erica sa...

Spännande! Sitter i samma båt, om än inte några intervjuer bokade precis nu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig