Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 21 september 2011

Pepp, pepp, pepp!

Oj, oj hade så svårt att somna igår fast jag var supertrött. Kände nog på mig detta för jag hittade hela tiden på olika saker jag skulle göra först innan jag gick och lade mig. Lite rastlöst sådär.
Sen låg jag där i sängen och vred och vände och tankar snurrade hejvilt i skallen.

Gav upp ett tag och tände en lampa för att läsa "Själakistan" som jag kommit in i nu och tror att jag kommer gilla. Tror, för helt hundra vet man inte förrän man stängt boken för sista gången, ett dåligt slut kan ju svärta ner hela läsupplevelsen.
Efter ett antal sidor så kände jag att ögonen började ge upp och då var jag så inne i boken så jag nästan blev arg för att jag blev trött.
Knäppt.

Idag är det lite av en "ta det lugnt"-dag för att peppa sig inför Barnshopping.se´s bloggevent som jag ska på i kväll. En liten tupplur mitt på dagen kanske är på sin plats.
Det ryktas om efterfest....

5 kommentarer:

mumari sa...

Så roligt det ska bli ikväll! Vi ses där ^^

Anonym sa...

Efterfest? Ha, den är jag inte bjuden till iaf.. :D
Fast vi ses väl ikväll då! :)

spiderchick sa...

sv. japp jag vet vilka inlägg de läste ;-)

Anonym sa...

Jahopp... jag hittade ingenting på hemsidan. Måste vara blind.. ;)

3 såklart. Jobbade på ett företag tidigare som byggde alla deras master/tillägg på befintliga operatörsmaster. Så jag borde vetat bättre eftersom jag satt med täckningskartan framför mig då... Men men... Ibland får man vara lite korkad - eller hur? :)

Jonnie sa...

haha ja de e helt otroligt va de växer fort :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig