Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 16 september 2011

Knappt jag ser skarpt.

Jag och barnen drog till Öppna Förskolan idag.
Det gjorde även 58 andra föräldrar och barn så ni kan tänka er att det var ett väldigt sammelsurium av folk i varje vrå.

Sonen vägrade sova middag så vid 14-tiden var det 2 barn som brakade ihop totalt och var alldeles trötta.
Lite mellis och en lugn(are) stund vid fikabordet så blev det plötsligt full fart på dem igen.
Vart får de all energi ifrån?!

Min energi återkom inte och när vi äntligen kunde gå hem (när de faktiskt stängde och dottern insåg att det inte gick att vara kvar) så såg jag i kors.
Det var tur vi hade trevligt sällskap nästan ända hem så jag kunde prata och lyssna istället för att falla i mental koma.

Väl hemma föreslog jag pannkakor till middag och det ska jag nu ställa mig och steka efter att ha fått vila i soffan ett tag.

Vad barnen gjorde när jag fick sitta i soffan?
Jo, de lekte vilt i sitt lektält och for runt som yra höns med skrattet bubblande.

Som sagt, vart får de sin energi ifrån?!





1 kommentarer:

maria sa...

barn e barn e barn och dem hittar energi i alla sina skrymslen :)

kramar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig