Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 9 september 2011

En del låtar går så in i hjärtat.

Ibland hör man en sång som går rätt in i hjärtat. Man tar till sig musiken och texten och gör den till sin egen.
Man tänker på specifika saker när man hör den.
Idag har jag lyssnat på Chris Medinas "What are words" ett antal gånger....sen jag sett videon är låten än mer underbar.....

Jag tänker på alla mina barn när jag hör den och tänker mig texten bara en liiten aning annorlunda.


Cuz what kind of mum would I be if I was to leave when they need me most
I'm forever keeping my angel close...

4 kommentarer:

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Jag älskar den låten med Chris Medina - men jag tycker att dem spelar sönder den på radion :/

Linda w L2K - Från botten till toppen... sa...

<3

Marie-Louise sa...

Ja en del låtar/texter berör mer än andra. "What are words" är underbar.

Anonym sa...

Visst är den fin, men jag var trött på den innan den ens kom ut på radion.. :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig