Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 12 september 2011

Efter regn kommer sol.

Lyckligaste killen! Efter att ha velat sitta i vagnen och dricka lite juice medan han tittade på vad de andra barnen gjorde på gården, så hade herrn vilat lagom för att leka.


Så härligt att solen kommer fram och faktiskt värmer lagom tills man ska hämta barnen.
Då blir det såklart till att vara ute och testa regnbyxorna till max.


5 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Åh så härligt, nästan så man får lust att hoppa lite själv i vattenpölarna :)

Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset sa...

Oh tack fina du.. Du har rätt, jag bör fokusera på mej själv nu, bli starkare och lyckligare.

Kram

Anonym sa...

Härligt!

Fnulan sa...

Jaaa vattenpölar och solsken!! Det är underbart!!!

Linnéa i Colorado sa...

oh vad glad han är!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig