Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 3 augusti 2011

Var det någon som nämnde båtutflykt?

Min vännina och hennes man har en segelbåt. Ungefär varje sommar sedan hon och jag träffades för sisådär 11 år sedan har vi pratat om att jag ska följa med ut.
En gång fick vi till det och jag hängde med ut till deras klubbholme och hade det trevligt.

Det där är ett antal år sedan och sedan dess har deras familj utökats med 4 "skitungar" och min har utökats med en av manligt kön och 2 "skitungar" så det har ju inte direkt blivit lättare att få till detta med båtutflykter à la segelbåt.

Nu ska de till att flytta sin båt som legat vid tillfällig hamn medans de varit i land och så fick jag ett sms med frågan om jag ville ut och åka båt!

Hmm. En flytväst har vi kvar från vår tid i USA, då vi var vid Lake George vid 2 tillfällen.
Den passar utmärkt på sonen så... Kanske blir det flytvästjakt för mig och dottern idag...



.....och man ska sitta still i båten!

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig