Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 26 augusti 2011

Transportsträcka.

Dagen känns lite som en transportsträcka till morgondagen då det bär iväg på Mammabloggkryssningen. Längtar!
Men jag har inte börjat packa än för jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig.
Vill inte noja över detta för det är meningen att man bara ska åka iväg, vara sig själv och umgås med likasinnade.
Man vill dock vara presentabel eller hur?!
Jag som de senaste 3 veckorna har sprungit omkring i först sjukhuskläder och sedan mjukisbyxor av olika de slag så känner jag verkligen för att vara "lite fin".

Det är bara mingelkläder (som man kan ha på middagen och under kvällen med för all del) och sedan kläder för frukost och lunch dagen efter som man behöver ha med sig.
Jag tänkte verkligen bara ta med mig de kläder jag kommer använda denna gång.
Inga "sjuttioelva" extra ombyten för om man ändrar sig och kanske inte vill ha just det som man tänkte från början.
Ni vet så där typiskt kvinnligt.

För visst är det ett typiskt kvinnligt beteende? Inte har män 6-7 ombyten med sig för en övernattning med festlig kvällsaktivitet?

Nästa sak jag ser fram emot är UnderBARA BARN-mässan!
Jag får vänta ända tills oktober men mellan den 14 och 16 är det dags igen. Ja, jag säger igen för jag har ju varit där varje år sedan många år tillbaka. Man får klämma och känna på en massa nya produkter och shoppa billigt. Sen är ju alla eventuella gratisprover inte att förglömma.

Förra året hittade vi ju min dotters idol på mässan också. GALAXA!
Hon är lika förtjust i henne än.

Härligt stället! Man ser så mycket nytt och får klämma och känna på saker, det gillar jag.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, idag är verkligen en transportsträcka. Och nej, inga kläder här heller... Inte är jag frisk nog för att bege mig ut och shoppa några heller... Nåja. MIG kanske ni faktiskt får se i mysbyxor... ;)
Och ett extra ombyte till överkroppen måste jag ha med mig. Jag spiller. Mat, dryck, andras saker och främst på övre regionen då....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig