Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 8 augusti 2011

Så bär det då snart av.

See you on the other side.

Är det inte typiskt förresten.
När man för en gångs skull kan få sova i lugn och ro så har man svårt att somna (en tablett hjälpte) och sen väcker de en kl 5.30!!
Varför så tidigt när jag inte ska till operation förrän efter 7 kan man undra.

-Posted on the go

5 kommentarer:

Linda w L2K - Från botten till toppen... sa...

Ja du, kanske för att du ska hinna oroa dig mer innan....
Nä, men hoppas det går bra idag nu!!!!

Vendel - 17 år och blivande mor sa...

Jo, det var jag som inte tänkte på att ta in en bild på 'före'. Det blev endast bilder på resultatet, lite klantigt av mig.

Tack för att du kikade in! :)

Åsa sa...

Har kollat in då o då idag för att se om du "kommit" tillbaka, hoppas det gått bra och att du mår efter omständigheterna.... :)

Elin sa...

Hoppas det gått bra gumsan. kramis

Therese sa...

Hoppas allt går bra!! Skickar lite nätstyrka till dig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig