Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 27 augusti 2011

Lite stresskänsla idag.

Idag bär det av på kryssning med runt 80 andra bloggare!
Skulle packat igår tänkte jag men vi kom hem så sent från biblioteket eftersom vi tog oss en middag på McDonald's efteråt eftersom dottern så gärna ville ha en hamburgare med sallad på.

Så nu har hon lärt sig att man kan beställa speciella burgare så då blir det ytterligare lite krångligare med besök på det stället. Vilket innebär ännu färre besök där tror jag.

Fnular omkring här hemma och gör allt annat än att göra mig iordning och packa.
Vet inte varför eftersom det samtidigt gör mig stressad.
Jag är ju egentligen en sådan som tycker om att packa åtminstonde ett par dagar i förväg.

Makens packningsvanor har i och för sig fått mig att frångå det där med att packa ungefär en vecka i förväg eftersom han inte är stressad alls utan packar när han har ringt efter taxin.

Nejdå, jag överdriver inte (så mycket)!


4 kommentarer:

Linda w L2K - Från botten till toppen... sa...

Hahahaha! Ser maken framför mig när han kastar ner det sista i väskan medan taxin tutar på gården!!!

Och vad då, ska man bli klar??? Fastnat lite jag med. Om en timme går bussen. Jag är oduschad, osminkad och har fortfarande inte hittat väskan!!!!

Marie-Louise sa...

Känner igen mig i dig, jag brukar packa några dagar i förväg och sedan packar jag liksom om några gånger - för man kommer ju på nya eller andra saker som måste med. Ha det så bra på kryssningen, trevlig tur (åh vad jag är avis på er som kan åka). Kram

Ötjejen sa...

Sitter på tåget!!!! Vi ses snart!! Kramar!
/Sandra

Anonym sa...

Jisses, jag packar 5 minuter innan (och glömmer såklart hälften). Idag tänkte jag vara klar i alla fall en timme innan. Men så ska massa annat fixas med som jag nästan glömt av.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig