Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 27 juli 2011

Tjohoo!

Har precis avslutat tvättning av fönstren i vardagsrummet och känner mig heeelt slut haha
Men jag anar att jag börjar känna mig bättre från förkylningen även om den fortfarande lurar där inne i näsan.

Härlig morgon med någorlunda härliga barn, varav lillebror nu sover middag och storasyster blåser bubblor på balkongen. Jag ser henne genom de fiiina fönstrena!
(Riktigt så illa smutsiga var de inte men...)

Funderar på om det ska bli stekt falukorv till lunch (känns dock som lite för varm mat idag) eller om vi ska ta oss ner till stranden och äta kyckling istället.
Nä det får nog bli lunch innan avfärd mot stranden, det är inte så lätt att få dem att sitta ner och äta när man precis landat på stranden.

Stranden är ju liksom till för att göra en massa annat skoj på.

1 kommentarer:

Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset sa...

Hihi sötnos!

Det var både häftigt och jobbigt med 3d.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig