Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 1 juli 2011

Så vaknade vi idag också då.

Vaknar av barnen och kommer att tänka på något maken berättat (några gånger) om hur bonussonen väckte honom när de bodde ihop. Minns inte hur gammal bonussonen var men han hade slutat med blöjor, den saken är säker.

Han brukade sätta sig på sin pappas mage och försöka öppna makens ögon för att få honom att vakna. När maken inte alls ville vakna slutade det ofta med att bonussonen helt enkelt säger:
Jag måste bajsa!

Det kanske inte alltid var sanningen men det fick ju maken att vakna i allafall.

Det slår mig hur stor han blivit nu, bonussonen. När jag träffade honom var han en cool, lugn, sansad, ibland lite lillgammal, klok kille på nyss fyllda 11 år.
Nu är han en cool, lugn, sansad, klok man på 18 år!

Och så tittar man på sina egna barn och inser att de växer fort de där barnen. Väldigt fort!

1 kommentarer:

Erika Wilhelmsson sa...

sv: Tack så mycket :) Ja riktigt roligt faktiskt. Enkelt jobb fast riktigt bra betalt! Perfekt när man är föräldraledig eller pluggar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig