Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 22 juli 2011

Operation Sanering

Om ens barn, heeelt hypotetiskt en dotter kanske, har ätit riktigt mycket tacos och tårta och kakor och sedan blir upprörd i samband med att kvällen infallit och kalaset tagit slut.
Då kan jag rekommendera att man inte sätter barnet i bilen och börjar köra förrän dottern barnet har lugnat ner sig.
Hot och mutor kan behövas.

Annars kan det vara du som står där och sanerar barn och bilstol och sedan kommer hem och får fortsätta sanera sagda bilstol nästa dag också.
Bra med avtagbar klädsel och tvättmaskin! Men det hade varit bättre om man kunnat köra bältesdelarna i maskinen också.

S
u
c
k
!

1 kommentarer:

Linda w L2K sa...

Du menar att barnet nästa gång borde få sin gottepåse oavsett vad klockan är... ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig